Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2018 12:55 - Въпроси като за била-охранители (и не само)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6888 Коментари: 41 Гласове:
40

Последна промяна: 04.06.2018 22:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



imageimage



image


imageimageimageimage


imageimage

image


imageimage


imageimage image





Тагове:   f-35 vs c-300,


Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Запазена позиция 1, в която ще дам малко дразнение на какво ще науча отбрани блогъри утре след обяд.
04.06.2018 12:57
ДРАЗНЕНИЕТО (от вече 23 часа вечерта):
- Първата от серията от три еднакви снимки е нормална. Ако тя попадне в ръцете на Колегите от "Кибер престъпления" - ще достигнат до обстоятелството, че е правена с моя смартфон "Mate10" на еди какви си географски координати.
- При извличане на мета-данните на втората обаче - ще излезе, че е правена със "Сони"-то на съблогъра ни икономист0, докато е бил в онзи бар с бароците.
- Виж третата вече е напълно анонимна. От нея дори израелските тайни служби (споменах наскоро, че те са реално най-добрите в света в сегмента) няма да могат извлекат никакви мета-данни.
Ето на тези два мурафета смятам да ви светна някои Приятели тук:
1-во: Как да можете да модерирате мета-данните.
и
2-ро: Как използвайки МОЕ Решение - ха ха ха, но си е истина - да можете напълно да премахвате въпросните мета-данни.

Защо не на всички ли?
Защото спомнете си една моя "крилата" фраза:
СИЛАТА (ЗНАНИЕТО) Е ПРЕДИ ВСИЧКО ОТГОВОРНОСТ!
А аз нямам Доверие на болшинството от ПЕРСОНАЖИТЕ тук, за да седна и такива лекета да уча на такива неща.
Затова ще науча само тези, които по една или друга причина са ми приятни и са спечелили доверието ми.
За останалите... Както се изцепи белкчо, а и борн... Има Гугъл.
Ха да видим как той ще ви научи на такива неща.
цитирай
2. starforlife - Запазена позиция 2 за това (на внимателните дадох жокер) как технологиите на САЩ при въоръжаването за пореден път направиха тези на Русия за смях.
04.06.2018 12:58
Този път говорим за върховите технологии на двете държави.

И ДРУГОТО ДРАЗНЕНИЕ (вече от 23:10 часа вечерта):
ЗАМИСЪЛЪТ МИ БЕШЕ ДА СЕ ЕБАВАМ, ЧЕ ЧЕРНАТА КУТИЯ (колкото половин кутия за обивки) Е ЧЕРНАТА КУТИЯ НА ЕДИН ОТ НЯКОЛКО ХАМЕРИКАНСКИ F-35, КОИТО ПРЕДИ БРОЕНИ ДНИ НАПРАВИХА СМЕШНА УЖ ВЪРХОВАТА СИСТЕМА ЗА ПВО НА РАШИТЕ С-300.
Просто последната не само не успя да свали нито един самолет, а едва успя да засече нещо и при все, че бяха изстреляни 20 ракети - нито една не порази цел.

СмЕх, м?
Та нека Путин продължава с анимационните презентации.
Скоро предполагам никой няма да купува руска военна техника, което само ме радва и ми се ще да не купува никой и американска или френска.
Тоест - миролюбив човек съм и, ако се гавря с русофилите ТУК, то е защото те на черното бяло казват и обратно.

Кога точно и къде се случиха БОЙНИТЕ дайствия ли?
Ами в светлината на казаното преди малко в края на предходния коментар - нали имате Гугъл - гугълвайте.
Само ще ви дам насочващ маркер, че това беше ПЪРВОТО РЕАЛНО СТЪЛКНОВЕНИЕ НА ДВЕТЕ ВЪРХОВИ ТЕХНОЛОГИИ: Амерковският пето поколение F-35 с рашката пре'фалена система С-300.
Стълкновение, завършило с резултат 20:0 за F-овете.
Гугълвайте, гугълвайте.
Дори Гугъл мерзките амерковци без пари ви предоставят, мамицата им империалистическа.

ПРИЯТЕЛЯТ МИ ЛЮБО (vmir) МИ ДАДЕ ОБАЧЕ ИДЕЯ И ЩЕ НАПИША СПЕЦИАЛЕН ПОСТИНГ ПА ТЕМАТА ЗА ПЪРВИЯ РЕАЛЕН СБЛЪСЪК НА F-35 И С-300.
Утре. След обяд.
цитирай
3. xubavka - Привет, Жоро!
04.06.2018 13:24
Благодаря ти, че ни занимаваш с интересна тема. Това е захранващ блок, нали?
Захранващ блок EVGA SuperNOVA 1300W G2 80 PLUS GOLD? Ще ми бъде интересно да разбера малко повече за него. Моля те разясни за какво служи, и защо е толкова Super.
Днес за втори път ти благодаря, направих го и при Валя, вече успешно цитирам линкове в blog благодарение на теб.
Дерзай!
цитирай
4. starforlife - ~ 3. xubavka
04.06.2018 13:34
Я! Сега Бле(й)ки ще позеленее от яд, че стойностна блогърка коментира тук, а не само да си лафим на ЛС.
Кофичко, Хубавка явно е прочела тъпите ти кретении и е решила косвено да те ужили. Или пък просто ми казва "Здравей, Ж!"
Но стига внимание на комплексарите като Кофичка, а да си полафя открито с Градската.

Да, Таня, това е компютърно захранване.
Най-доброто в света.
Имам предвид като фирма производител - иначе по-добро от това като модел е 1600 ватовото платинум, но от 500+ лева за това, цената скача до 800+ лева и когато няма смисъл - не е оправдано да дадеш 300 лева за 2% по-високо КПД и 300 вата по-голяма мощност, които не ти са нужни.
Тоест, Градска, запомни: Към момента, ще се прави ли сериозна машина - "ЕВГА" е фирмата за захранването ти.
Реши ли банката, в която си клечка, да кОпа биткойнти - такива захранвания ще са ви нужни иначе още на първия месец кондензаторите на обикновените ще се цъфнат.

Но това "не" е компютърно захранване за новия компютър на малкия ми син...
Тове "е" черната кутия на F-35, за което ще говоря във втория коментар по-късно.
ха ха ха

Поздрави, Таничка.
А при Валя... Ми не се сещам... Къде, че да погледна за какво толкова ми благодариш?
цитирай
5. xubavka - Радвам се, че ще науча нещо ново, Жоро!
04.06.2018 13:51
Благодарих ти тук:
http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2018/06/03/36-knigi-i-nito-edna-v-quot-liu-liu-quot.1611423

Все хубави новини за приятели!
Поздрави!
цитирай
6. starforlife - ~ 5. xubavka
04.06.2018 13:56
Видях току що.
Просто понеже скоро не бях коментирал при нея... А и не си спомням под неин постинг да съм писал нещо, което може да е от полза... Та не схванах точно думите ти.
Ти си имала предвид нещо, което те научих на ЛС, а си го приложила при Валя. Както и тук сега.

Ми...
Какво да ти кажа?
Сама си се убедила колко е готино да ти сече пипето, нали?
Защото това решение го имаше на 15-тата минута (Била-охранителен Интелект - какво да се прави?) когато админите се оакаха и аз го "наврях" в очите на слепите по моя начин: не сдъвкано, а провокирайки ги да мислят, но не би.
И трябваше да им давам другото, което също се появи за минути.
http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918

Посредствени сме ние като нация, Таня, посредствени.
Затова не ни биваШЕ.
Но идват Нови Времена, на нови, необременени Личности.
НАШИТЕ ДЕЦА!
цитирай
7. xubavka - Жоро, твоите, както и на други блогъри постинги са полезни, убедила съм се и за това все още чета тук.
04.06.2018 14:28
Преди дни прочетох някъде да се твърди, че не си от Панагюрище. Недоумявам как може хора, които не познават други, да пишат подобни твърдения? Жоро не само е от нашето малко, но славно с историята си градче, а е от тези, които са уважавани в него и са направили много не само за просветата, а и въобще като обществени изяви. Например: Даряването преди много години на техника в библиотеката и изграждането на компютърна мрежа там. Даряването на компютърна техника в детската градина на с. Баня.
Ние, българите сме хубав народ, но все още не сме се отърсили от някои недостатъци, като това да признаваме успехите на другите. За това често млади и способни хора предпочитат реализация в чужбина, защото там ще получат признание. Смятам, че трябва да се уважава трудът на другите, и българите да се обединим около това, да задържим младите тук.
Радвам се, че те срещнах и в блога, и като способен млад човек си останал в България!
цитирай
8. vmir - Това ми прилича на руско зарядно устройство за бъдещия руски смартфон,
04.06.2018 14:29
който ще се появи някъде около 2025 година и 80% от руснаците ще го мислят за произведено лично от Путин, 70% ще го имат за най-миниатюрното зарядно, призвеждано някога, 40% ще вярват, че е най-великото технологично постижение в историята, а 20% ще вярват, че в случай на война Путин ще му отключи възможности да свалят самолети в реално време във всяка точка на планетата.
цитирай
9. vmir - 7. xubavka,
04.06.2018 14:48
xubavka написа:

Ние, българите сме хубав народ, но все още не сме се отърсили от някои недостатъци, като това да признаваме успехите на другите.


Успехите се уважават от онези, които ги постигат със собствени, а не с шуробаджанашки или партийни заслуги. Вторите бъркат успеха с личното устройване и изпързалване на останалите. Да признаят нечий успех значи да признаят паразитното си съществуване. Затова паразитите образуват общ фронт срещу кадърността да покажат, че са по-успешни или влиятелни от нея, а за тях е въпрос на живот и смърт да оплюят или попречат на всяко добро или резултатно усилие.
цитирай
10. xubavka - ~9. vmir,
04.06.2018 15:23
Благодаря за допълнението, за съжаление навсякъде по света политиката влияе на много неща, но е добре да не се концентрираме толкова в нея, а в ползата от това да задържим младите хора, защото те са наши деца, и да им се даде шанс да покажат знанията си тук. Жоро е останал тук и дава пример и на децата си.
Поздрави!
цитирай
11. kvg55 - starforlife,
04.06.2018 16:06
Снимките са некачествени и не се вижда добре.
Ако нечии технологии убиват по света, това са американските технологии.
цитирай
12. vaquero - starforlife,
04.06.2018 16:36
Стига си се хвалил с тези us-американци! Бъди патриот! Похвали се с панагюрци!
цитирай
13. troina - това е чудесно казано..има и др.деца, които работят навън,а инвестират тук..
04.06.2018 16:39
xubavka написа:
Благодаря за допълнението, за съжаление навсякъде по света политиката влияе на много неща, но е добре да не се концентрираме толкова в нея, а в ползата от това да задържим младите хора, защото те са наши деца, и да им се даде шанс да покажат знанията си тук. Жоро е останал тук и дава пример и на децата си.
Поздрави!


ето това е Пример за Родолюбие, и висок Дух..
поздрави, полезен постинг, за мен..малко сложен..
нали съм си БГ реотан..
но, пък чета, дерзаЯ/ хах..
Юлия
цитирай
14. starforlife - Няколко в едно:
04.06.2018 16:40
~ 7. xubavka
Ха ха ха
Сега нЕкои ще четат и жлъчките им ще се подуват от злост.
Градска, забрави да пишеш за неща като как например почти целия град и околните села съм ограмотил компютърно, как почти нямаше фирма в същия регион, която да не ми плащаше абонаментна такса за поддръжка на техниката си, как фирмите ми си партнираха с такива като "Асарел-Медет", "Оптикс", "Бунай", "Яна", "Ритон", "Индустриален парк" допреди градът и околията му да ми отеснее и да се преместя в София, където Пазарът вече е огромен в сравнение с този в родния ни град.
Въобще, Таня, голЕм сърбеж им причини с тези си коментари.
Няма да се учудя да те обявят за мой профил.
А ако се престрашат да коментират и други блогъри, които ме четат, но не коментират, защото се страхуват да се набиват в очите на девиантните тук...
Та, кретен-блеки, ои блогъри казваш заради мен са напуснали това място?
Защото Градската говори май за точно обратното.


~ 8. vmir
Ха ха ха
Любо, даваш ми идея как да напиша коментара за скорошната близка среща м/у F-35 и C-300, за което ви дадох жокер като таг.
Но преди да го направя по-късно тази вечер - сега ще допълня още някоя и друга снимка и семпли думи в постинга.


~ 10. xubavka
xubavka написа:
Жоро е останал тук и дава пример и на децата си.
Да, Таня, тук съм. ЗАСЕГА.
При все, че съм подсигурил възможността си да живея в държава, която ме привлича с куп неща.
Всъщност, само климатът не ми е много при сърце - всичко друго е на светлинни години от България и жив и здрав - там мисля да изживея старините си, пишейки техническа литература може би.


~ 11. kvg55
kvg55 написа:
Снимките са некачествени и не се вижда добре.
Ако нечии технологии убиват по света, това са американските технологии.
- Първо: Снимките не са некачествени, а така съм ги представил тук, за да покажа за пореден път, че който знае - може да постига симетрия, а тя определено е нещо, правещо нещата красиви.
Мога да ти ги пусна и с резолюция 4608х3456 пиксела, която отново Западът позволява като достигнати технологии в смартфона ми, но ти пак няма да видиш по-далеч от носа си.
Освен това, за мен не е важно да покажа, че смартфонът ми снима супер добре, а е по-важно (и затова така съм организирал постинга си) да науча на нещо околните.
И това ще бъде факт още тази вечер, но само за отбрани съблогъри.
Тоест, постинга ще го използвам като учебно средство, както се е случвало често при мен.
Но, "градски", едно потвърждение на изказаното от мен, че лицемерничиш:
Някога имаше едни смотани руски телевизори, които не могат да стъпят на малкия пръст на западните образци, но не само не роптаеш спрямо това, а дори хвалиш всичко руско.
Що така бре, "градски"? Не е релевантно (и ноторно - и ноторно) да е такова поведението ти, просто защото е отричане и изопачаване на очеизвадната истина?
- Второ: Отново за лицемерието ти. Само американските технологии убиват?! 'Айде бе. Ако погледнем безпристрастно, факт е, че АК е оръжието в света, отнело най-много човешки животи. А е руска разработка (при все, че без германския гении нямаше да го има) и предимно българско (почти панагюрско) производство.
Нещо да кажеш, м, лицемерни човече?

И като говорим за смърт, да спомена ли, че ти си от онези идиоти, които вярват на руската пропаганда, че да речем точно Америка, основно в лицето на фондацията на Бил Гейтс, не са тези, които до 2-3 години напълно ще се справят с полиомиелита в Африка например, който преди намесата им сееше смърт на континента, а били действали за тотално намаляване на населението на Земята.
Та такива са ВАШИТЕ разбирания за смъртта по света - пропаганда и идиотия.
цитирай
15. troina - седни си на дъ-то, говедаров, лошоо..
04.06.2018 16:41
kvg55 написа:
Снимките са некачествени и не се вижда добре.
Ако нечии технологии убиват по света, това са американските технологии.


иначе, и ножа убива..
но..без Хляба не можем..
цитирай
16. troina - жоро, искам да ти се оплача, тозз пак ми свали Поста тази сутрин,
04.06.2018 16:43
Та, кретен-блеки? Кои блогъри казваш заради мен са напуснали това място?
Защото Градската говори май точно за обратното, м?

и ми пише ре постинг като един пУтьо
това е редовноо, от 5г. насам,
бааси ,ква е тъз страст, бре мишок смачкан дрът..
цитирай
17. starforlife - ~ 13. vaquero
04.06.2018 16:44
"Градски", ти си голям лицемер!
Аз никога не съм хвалел американците, а американските условия нещата да се случват, за разлика от руските, където нищо градивно не се случва.
А Панагюрище е Дух!
Духът не се хвали. Него или го има - или го няма. Не му е нужен пи-ар.
(Като на "великия" (ви) Путин.)
(За Панагюрище дори не можеш да предположиш колко много съм писал. А ти? Когато пишеш за убиеца Сталин или палячото Путин - да не би да ги имаш за Панагюрци?)
цитирай
18. kvg55 - starforlife,
04.06.2018 16:58
Прав си, Дух е!
Но безродниците евроатлантици и соросоиди искат да го унищожат.
цитирай
19. starforlife - ~ 19. kvg55
04.06.2018 17:12
'Айде пак комунистически тъпизми!
Духът не може да бъде унищожен, лицемерно човече.
Ако превие глава, то толкова е и било Дух и заслужава Съдбата си.
Ти си свикнал (типично по социалистически) да издигаш клиширани, тъпи лозунги.
Е... Аз и болшинството от хората около мен не сме така.
Докато ти си чешеш тук езика от онзи ден тук - аз отсъствах, защото помагах на Божидар и екипа му за един хекатонг.
Станаха четвърти.
Което си е постижение, имайки предвид, че се съревноваваха с над 20 екипа от Програмисти, болшинството от които със стаж по 10-15 години, а Божи е едва на 21 и е с няма и 3 години опит. Мишо също, а Диди преди месец навърши 18 и е с почти нулев такъв.
И приложението, което не успя да се класира този път в челната тройка - носи Български Дух и ще се докосне все пак до хиляди младежи по цял свят.
Ето това ни отличава и тук, "градски". Това, че тези, които кретенят на мой гръб тук - просто избиват комплекси с някакви кухи лозунги и мнения за себе си. И ти дори си на тяхна страна и това е едно от нещата, определящи те като лицемер. Това, че харесваш тролове и то на политическа основа, което е чиста идиотия. Докато аз (сори, че звучи като самохвалство, но просто говоря истини и няма как по друг начин) в свободното си време се занимавам с Младежи, които Горят с Дух, а не словоблудстват като ВАС.
И когато поемат кормилото на тази наша изстрадала Родина - нещата ще си дойдат на мястото.
Иначе знаем докъде я докараха такива като ВАС.
цитирай
20. kvg55 - До 20. starforlife
04.06.2018 19:05
Радвам се на твоя оптимизъм, но нещата общо не вървят съвсем така.
цитирай
21. cortana - Жоро, привет! :)
04.06.2018 20:05
Минавам много набързо, за да пусна своята усмивка за ебавката ти тук с 'икономиста'. :))))
Много са малко хората, които могат да видят всичко, което 'пише' в този постинг и са все твои 'ученици', но се радвам, че си решил да разшириш 'класа' с готинки блогъри като 'angpiskova', 'xubavka','get', 'vmir, 'germantiger'...

Поздрави, Жороооооо! :)
https://www.youtube.com/watch?v=Mus0XbaGx0M
Помниш ли я? :)
цитирай
22. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
04.06.2018 20:43
kvg55 написа:
Прав си, Дух е!
Но безродниците евроатлантици и соросоиди искат да го унищожат.

"Това, което сам си направиш, никой не може да ти го направи."
Никой не ни е виновен, че сме разединени. Виновни све си самите ние. Не сме малки деца, че да се влияем от нечии внушения и манипулации, но сме достатъчно глупави да ги ползваме като опорни точки, за да уязвяваме сънародниците си.
И защо? Какво точно постигаме?

Оставам в очакване да науча нещо ново, Стар. :D
цитирай
23. rustam - Отговор на въпроса:
04.06.2018 21:09
това е лаптоп за 1500лв.
цитирай
24. starforlife - Отново няколко в едно:
04.06.2018 22:02
~ бивш анонимен 12., който се знае защо цитирам и изтривам
анонимен написа:
kvg55 написа:
Ако нечии технологии убиват по света, това са американските технологии.
това, което го написахте, от онова, което ви убива ли го направихте?
Ами да - написа го от руски компютър. ха ха ха
Където още преди вече 4 години щеше да завладява света, а не завладя дори и само една махала на Москва.


~ 16. troina
Я не падай до нивото му.
Дреме ти, че е изтласкал постинга ти.
Когато реша - знае всеки, че мога да вдигна "първа" там, където никой друг не може.
(Как дразнителствувателствувам с ноторни факти, м?)
Независимо къде е един Автор - той има определен контингент, който го чете.
При едни този контингент са дежурните 4-5 клакьори, събрали се на полит-основа.
При други за 30-40 най-различни блогъри, наминаващи не винаги и малка част от тях коментиращи, но знаещи, че ще прочетат И нещо ново и полезно.


~ 20. kvg55
Всеки с разбиранията си.
Ти си черноглед песимист, а аз ноторен (ха ха ха) оптимист.
Но да те попитам: Ти по колко пъти седмично се срещаш не дори с млади хора, а с нови такива?
И какво е нивото им на образование, ценз, интелект, мироглед?


~ 21. cortana
Хееей, Бютиии...
Добре си ми наминала.
Няма ли да се прибираш вече?
А за песента... Помня я естествено, как да не я помня?
Та нали онази нощ ми забива пирони от 1 та до 8 сутринта.


~ 22. anngry
anngry написа:
Привет, Жоро-Стар! :D
"Това, което сам си направиш, никой не може да ти го направи."
Никой не ни е виновен, че сме разединени. Виновни све си самите ние. Не сме малки деца, че да се влияем от нечии внушения и манипулации, но сме достатъчно глупави да ги ползваме като опорни точки, за да уязвяваме сънародниците си.
И защо? Какво точно постигаме?
Оставам в очакване да науча нещо ново, Стар. :D
Здравей!
Абсолютно си права.
Ако американците ни искаха така, както Градския си втълпява (му е втълпено през десетките години на социализЪма), то най-малкото нямаше да правят такива инвестиции в образованието ни.
Защото един по-тъп и необразован народ - де води за носа много по-лесно от един интелигентен.
Или греша?


~ 23. rustam
Я, омекналият Рустам.
Ами не, не позна.
- Първо: Това е един от 3-те лични лаптопа, които имам - най-малкия, който нося почти винаги със себе си. И все пак не е 1500 лева - повечко е.
- Второ: Въпросът беше какво е това черното на преден, а не на заден план. Защо не взе отношение по задния план, но вляво, м? Май защото ти е тъмна индия.
- Трето: Понеже по първия въпрос изкара слаб - дай сега по втория.
Корти вече подсказа, че една от снимките е "правена" от смартфона на дружката ви икономист0. В един бар. В един четвъртък, а не петък.
цитирай
25. getmans1 - . . . Кви 1500 лв. бе, пак коментираш ...
04.06.2018 22:04
... Кви 1500 лв. бе, пак коментираш „без да знаеш го си“!?
Това е компютъра който Георги Гевечанов си купи от русенския Технополис и струва 1300 лв.
Понеже не му стигнаха парите му донадих две мои пенсии, сега чакам да ми ги върне.


rustam написа:
това е лаптоп за 1500лв.

цитирай
26. getmans1 - Здравей Стар, първата загадка е ...
04.06.2018 22:18
Здравей Стар, първата загадка е въпрос на досетливост и бърза справка. За някои неща съм гола вода без чичко Гугъл /какъв срам за мен, а?/.

За втората явно нямам капацитет, то нали съм роден в „онова“време не знам с какви кондензатори съм зареден но се досещам, че като делиорманец са ма прецакали нещо :))). Е, поне така приказват некои „умняги“.
цитирай
27. starforlife - ~ 25. getmans1
04.06.2018 22:20
Ха ха ха - ОК, ще се включа в шегата ти:
Радо, ама ти онези пари искаш ли си ги? - Ха ха ха
Аз мислех, че като на социално слаб приятел - ми ги даваш безвъзмездно.
Понеже лаптопът е йога - ей сега ще го разполовя и ще ти дам половината. Хааааааа ха ха ха

Миг да прасна фото.
цитирай
28. starforlife - ~ 26. getmans1
04.06.2018 22:59
Ами виж сега...
Аз и със и без Гугъл съм си гола вода. Хааааа ха ха ха
Само където когато започнах компютърната си кариера - в България нямаше Интернет, а камо ли Гугъл.
После: Минах през две други търсачки преди Гугъл, но това е друг въпрос, който всъщност ме присеща, че един път бях изброил над 10 западни търсещи машини, използвани масово по света и НИТО ЕДНА РУСКА!

А за втората - и на всички ще покажа как лесно да разобличават послъгващите тук - и на някои по-отбрани ще покажа някои други, по-готини мурафети.

Вече казах, но дългия коментар го писах на порции и не си прочел, а сега давам ОТГОВОРА НА "ЗАГАтКАТА":
- Първата от серията от три еднакви снимки е нормална. Ако тя попадне в ръцете на Колегите от "Кибер престъпления" - ще достигнат до обстоятелството, че е правена с моя смартфон на еди какви си географски координати.
- При извличане на мета-данните на втората обаче - ще излезе, че е правена със "Сони"-то на съблогъра ни икооономисто0о0, докато е бил в онзи бар с бароците.
- Виж третата вече е напълно анонимна. От нея дори израелските тайни служби (споменах при теб наскоро, че са реално най-добрите в света в сегмента) няма да могат извлекат никакви мета-данни.
Ето на тези два мурафета смятам да ви светна някои Приятели тук:
1-во: Как да можете да модерирате мета-данните
и
2-ро: Как използвайки мое Решение, да можете напълно да ги премахвате.

И сега си представи колко пинизи вече знаят някои съблогъри-приятели, които от над 5 години контактуват и попиват от мен - тъпичкият била-охранител.
цитирай
29. kolevn38 - Хахаха - яко! Привет, Жоро!
04.06.2018 23:10
starforlife написа:
Този път говорим за върховите технологии на двете държави.


Преди няколко години четох една статистика - руснаците за една година продали въоръжение за цели 9 милиарда долара! Молодцы ребята! Впечатляваща цифра, м? А пък тъпите янки, кравари, химпериалисти и тн от Уолт Дисни - това за небрежно сравнение - продали детско-юношески филмчета /за същата тази година/ на стойност 45 милиарда долара. Като електрониката, използвана във визуалните ефекти е с пъти по-яка от военната електроника на най-великите и непобедими смешници на светЪ. Смееееееех:)))
цитирай
30. starforlife - ~ 29. kolevn38
04.06.2018 23:13
"Колев", вие с Радо сте провокатори!
Той ме провокира да дам отговора на втората загаТка - за разликата при трите за непрофесионалистите абсолютно еднакви снимки.
А ти сега ме провокираш да дам отговора на първата.

ЗАМИСЪЛЪТ МИ БЕШЕ ДА СЕ ЕБАВАМ, ЧЕ ЧЕРНАТА КУТИЯ (колкото половин кутия за обивки) Е ЧЕРНАТА КУТИЯ НА ЕДИН ОТ НЯКОЛКОТО ХАМЕРИКАНСКИ F-35, КОИТО ПРЕДИ БРОЕНИ ДНИ НАПРАВИХА СМЕШНА УЖ ВЪРХОВАТА СИСТЕМА ЗА ПВО НА РАШИТЕ С-300.
Просто последната не само не успя да свали нито един самолет, а едва успя да засече нещо и при все, че бяха изтреляни 20 ракети - нито една не порази цел.

СмЕх, м?
Та нека Путин продължава с анимационните презентации.
Скоро предполагам никой няма да купува руска военна техника, което само ме радва и ми се ще да не купува никой и американска или френска.
Въобще - миролюбиво дАте съм и, ако се гавря с русофилите ТУК, то е защото те на черното бяло казват и обратно.

Кога точно и къде се случиха БОЙНИТЕ дайствия ли?
Ами нали имате Гугъл - гугълвайте.
Само ще ви дам насочващ маркер, че това беше ПЪРВОТО РЕАЛНО СТЪЛКНОВЕНИЕ НА ДВЕТЕ ВЪРХОВИ ТЕХНОЛОГИИ: Амерковският пето поколение F-35 с рашката пре'фалена система С-300.
Стълкновение, завършило с резултат 20:0 за F-овете.
Гугълвайте, гугълвайте.
Дори Гугъл мерзките амерковци без пари ви предоставят, мамицата им империалистическа.
цитирай
31. getmans1 - . . . Аз знам ама този път ще си мълча, ...
04.06.2018 23:52
... Аз знам ама този път ще си мълча, че все аз виновен:))) и те знаят ама си мълчат, щото наакани.

И, що счупи компютърчето бе?
Сега аз като по-глупав си избирам да гледам картинките а пък ти си монтирай на клавитулната 80 инчов монитор като онези дето ВВ1951 ги говори ако можеш.
Ако не можеш ще се помолим на Венци да ти ходатайства, пред когото трябва.


starforlife написа:
"Колев", вие с Радо сте провокатори!
Той ме провокира да дам отговора на втората загаТка - за разликата при трите за непрофесионалистите абсолютно еднакви снимки.
А ти сега ме провокираш да дам отговора на първата.

ЗАМИСЪЛЪТ МИ БЕШЕ ДА СЕ ЕБАВАМ, ЧЕ ЧЕРНАТА КУТИЯ (колкото половин кутия за обивки) Е ЧЕРНАТА КУТИЯ НА ЕДИН ОТ НЯКОЛКОТО ХАМЕРИКАНСКИ F-35, КОИТО ПРЕДИ БРОЕНИ ДНИ НАПРАВИХА СМЕШНА УЖ ВЪРХОВАТА СИСТЕМА ЗА ПВО НА РАШИТЕ С-300.
Просто последната не само не успя да свали нито един самолет, а едва успя да засече нещо и при все, че бяха изтреляни 20 ракети - нито една не порази цел.

СмЕх, м?
Та нека Путин продължава с анимационните презентации.
Скоро предполагам никой няма да купува руска военна техника, което само ме радва и ми се ще да не купува никой и американска или френска.
Въобще - миролюбиво дАте съм и, ако се гавря с русофилите ТУК, то е защото те на черното бяло казват и обратно.

Кога точно и къде се случиха БОЙНИТЕ дайствия ли?
Ами нали имате Гугъл - гугълвайте.
Само ще ви дам насочващ маркер, че това беше ПЪРВОТО РЕАЛНО СТЪЛКНОВЕНИЕ НА ДВЕТЕ ВЪРХОВИ ТЕХНОЛОГИИ: Амерковският пето поколение F-35 с рашката пре'фалена система С-300.
Стълкновение, завършило с резултат 20:0 за F-овете.
Гугълвайте, гугълвайте.
Дори Гугъл мерзките амерковци без пари ви предоставят, мамицата им империалистическа.

цитирай
32. getmans1 - Стар, нарочно поименно споменах ...
04.06.2018 23:58
Стар, нарочно поименно споменах човек дето го няма под постинга.
Чукча делает експеримент:)
цитирай
33. raff - Стар, голям си дразнител! :D
05.06.2018 00:01
И определено умееш да затапваш култово. :D:D:D
Например с коментарите си към rustam и getmans1 и "счупването" на Yoga-та. :D
Очаквам разширения урок. :D
цитирай
34. starforlife - 2в1
05.06.2018 00:11
getmans1 написа:
И, що счупи компютърчето бе?
Сега аз като по-глупав си избирам да гледам картинките а пък ти си монтирай на клавитулната 80 инчов монитор като онези дето ВВ1951 ги говори ако можеш.
Ако не можеш ще се помолим на Венци да ти ходатайства, пред когото трябва.

Е как що?
За да мога половината да дам на теб, а другата половина на Вълев.
Нали Цъгов изака ПЪЛНАТА КЛЕВЕТА, че съм го бил измамил с 1500 лева, а после я продължи и с други клевети.
Ти тези неща ги чете, нали?

А за 80 инчовите монитори...
Като стане напълно новия ми офис - ще ви "разходя" чрез снимков пътепис из него и ще скибате с какви технологии работим ние - била-охранителите.


raff написа:
Стар, голям си дразнител! :D
И определено умееш да затапваш култово. :D:D:D
Например с коментарите си към rustam и getmans1 и "счупването" на Yoga-та. :D
Очаквам разширения урок. :D

Аз?
Да затапвам някого?
Те сами си го причиняват с напъните си да изкривяват нещата.
Аз просто при такива случаи ги репликирам с фактология, а не празни приказки.
Утре след обяд ще е урока.
Ако някоя задачка не ме притисне, но все ще намеря 20-тина минутки да го сдялкам.
цитирай
35. kolevn38 - Привет Жоро, израелците са първите, използвали F 35 в света - преди седмица някъде. Това за несведущите.
05.06.2018 07:48
starforlife написа:
"Колев", вие с Радо сте провокатори!
Той ме провокира да дам отговора на втората загаТка - за разликата при трите за непрофесионалистите абсолютно еднакви снимки.
А ти сега ме провокираш да дам отговора на първата.

ЗАМИСЪЛЪТ МИ БЕШЕ ДА СЕ ЕБАВАМ, ЧЕ ЧЕРНАТА КУТИЯ (колкото половин кутия за обивки) Е ЧЕРНАТА КУТИЯ НА ЕДИН ОТ НЯКОЛКОТО ХАМЕРИКАНСКИ F-35, КОИТО ПРЕДИ БРОЕНИ ДНИ НАПРАВИХА СМЕШНА УЖ ВЪРХОВАТА СИСТЕМА ЗА ПВО НА РАШИТЕ С-300.
Просто последната не само не успя да свали нито един самолет, а едва успя да засече нещо и при все, че бяха изтреляни 20 ракети - нито една не порази цел.

СмЕх, м?
Та нека Путин продължава с анимационните презентации.
Скоро предполагам никой няма да купува руска военна техника, което само ме радва и ми се ще да не купува никой и американска или френска.
Въобще - миролюбиво дАте съм и, ако се гавря с русофилите ТУК, то е защото те на черното бяло казват и обратно.

Кога точно и къде се случиха БОЙНИТЕ дайствия ли?
Ами нали имате Гугъл - гугълвайте.
Само ще ви дам насочващ маркер, че това беше ПЪРВОТО РЕАЛНО СТЪЛКНОВЕНИЕ НА ДВЕТЕ ВЪРХОВИ ТЕХНОЛОГИИ: Амерковският пето поколение F-35 с рашката пре'фалена система С-300.
Стълкновение, завършило с резултат 20:0 за F-овете.
Гугълвайте, гугълвайте.
Дори Гугъл мерзките амерковци без пари ви предоставят, мамицата им империалистическа.


А пък аз съм също против продажбата и използването на каквото и да е оръжие. Предпочитам всички да наблягат на техника и електроника за мирни цели, за космически проекти, наука и тн. нашата цивилизация е далеч от това, за съжаление...
цитирай
36. kolevn38 - И защо да не се хвали и да не ги хвали, след като напълно заслужават!?
05.06.2018 08:08
vaquero написа:
Стига си се хвалил с тези us-американци! Бъди патриот! Похвали се с панагюрци!


Жоро, като всеки нормален човек, както и аз например, първи бихме похвалили и руснаците, ако измислят някоя страхотна технология - я космическа или пък високотехнологична медицинска техника например. Те имат уникални учени, инженери, способни хора. Винаги съм твърдял това а и е неоспорим факт. Просто на тези хора не се предоставят необходимите условия и възможности за нормално развитие. Руската икономика и промишленост не могат да произведат нищо високотехнологично защото са изостанали с десетилетия. Хвалят се с с някакви оръжия, уреди за убиване, които нямали аналог в света. Голем праз. На гол тумбак чифте пищови. Какво - да не би да гръмнат всички Земни кълбета, а!? А честно казано само хвалбите им са големи - видехме ги какво могат - мултфилмчета от 2011 година с ниско качество: някакви супермегагигаракети обикалят двайсет пъти Земята и удрят янките право в сърцето. Смех, не ами направо трагикомедия... А в същото време Роскосмос провал след провал. Даже Илон Мъск ги изпревари с екип от 500 инженериНа фона на 45 хилядната армия от служители на Роскосмос... Да вземат една готварска печка да направят, един сносен телевизор, един приличен автомобил, една ютия поне, пък да ги продадат в милиони екземпляри, та да ни впечатлят. А немощната им икономика не може да произведе никакъв конкурентен продукт, нито пък да го продаде в нормалният свят. А те - уреди за убиване. И кфо от това? Поне пътищата да си бяха оправили...
цитирай
37. kvg55 - До 24. starforlife
05.06.2018 11:09
Не се запознавам често с млади хора. Но тези, които познавам, предимно роднини, са свестни момичета и момчета. Наблюдавам поведението на младите хора на улицата, в движението, в заведението, по медиите. Обществените процеси се решават от масата, а масата е проста.
цитирай
38. getmans1 - . . . Много си прав Дедо Колев, но т...
05.06.2018 11:56
... Много си прав Дедо Колев, но такива като Говедаров няма да признаят щот акъла им толкова колкото да ни лепнат етикета „русофоби“.
Ти виждаш в Ютуб какво са принудени да правят свестните хора от нищо нещо но И най вече супер-лопата и чудо-печка „боржуйка“. Преди време гледах клип за американец направил серия елементарен инвентар, ръчни приспособления за градината след няколко години обаче ги дават вече като серийно производство.
Въпрос на условия, в една държава където всичко бръмчи или върти електромера имало пазар и за ръчни копачки, браздири и тем подобни.
Та в Русия, че и у нас същото, щот едно ни е наследството.

Иначе „нашите“ момичета и момчета добри ама чуждите прости!


kolevn38 написа:
[quote=vaquero]Стига си се хвалил с тези us-американци! Бъди патриот! Похвали се с панагюрци!


Жоро, като всеки нормален човек, както и аз например, първи бихме похвалили и руснаците, ако измислят някоя страхотна технология - я космическа или пък високотехнологична медицинска техника например. Те имат уникални учени, инженери, способни хора. Винаги съм твърдял това а и е неоспорим факт. Просто на тези хора не се предоставят необходимите условия и възможности за нормално развитие. Руската икономика и промишленост не могат да произведат нищо високотехнологично защото са изостанали с десетилетия. Хвалят се с с някакви оръжия, уреди за убиване, които нямали аналог в света. Голем праз. На гол тумбак чифте пищови. Какво - да не би да гръмнат всички Земни кълбета, а!? А честно казано само хвалбите им са големи - видехме ги какво могат - мултфилмчета от 2011 година с ниско качество: някакви супермегагигаракети обикалят двайсет пъти Земята и удрят янките право в сърцето. Смех, не ами направо трагикомедия... А в същото време Роскосмос провал след провал. Даже Илон Мъск ги изпревари с екип от 500 инженериНа фона на 45 хилядната армия от служители на Роскосмос... Да ...[/quoteм
цитирай
39. vmir - Другари, направо се чудя как сте пропуснали да ме назначите за Била - охранител.
05.06.2018 12:17
Преди години, когато Тутанкамон ви навираше в кучи задник, се надпреварвахте да доказвате, че е Била-охранител. Сега, когато Жоро прави същото с вас, пак го имате за Била-охранител. Моля да бъда включен в групата на Била - охранителите. Основание - вертикалния ми размер е колкото на Дуейн Джонсън, обаче гръдната ми обиколка е по-голяма от неговата. Надявам се молбата ми да бъде удовлетворена. Благодаря предварително.
цитирай
40. анонимен - Привет, Жоро!
05.06.2018 14:45
Минавам само да ти кажа, че всичко, което правиш тук, наистина ти прави чест.
Вероятно трябва да мине доста време и много мътна вода да се оттече, преди ситуацията да тръгне към по-добро в страната ни. Но такива като теб дават надежда.
цитирай
41. kolevn38 - Напълно споделям, Пискова!
06.06.2018 12:09
angpiskova написа:
Минавам само да ти кажа, че всичко, което правиш тук, наистина ти прави чест.
Вероятно трябва да мине доста време и много мътна вода да се оттече, преди ситуацията да тръгне към по-добро в страната ни. Но такива като теб дават надежда.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590924
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031